Tuesday, April 25, 2017

Yeniay Nedir? Naapilir?

Dolunay, sureclerin bitisini temsil ederken, yeniay da sureclerin baslangiclarini temsil eder.
Yeniayda ekilen tohumlar, baslanan isler, projeler daha iyi ilerler diyorlar. Ben bisiler ektim gecen sefer tutmadi :)

Bircok kaynak okuyup geldim. Ozellikle bu yeniayda, 26 Nisan (duzelttim) mutlaka harekete gecmemiz lazim. Ataletimiz bize zarar verebilirmis.
Bu nedir, manevi anlamda insanlara beklenmedik iyilikler, guzellikler, yeni bir meditasyon, fiziksel anlamda yeni bir spor faaliyeti, maddi anlamda yeni yatirimlar falan iste. 

Saat 15:17 civarinda baslayan yeniay icin, mumkunse acik alanda rituelinizi yapmanizi tavsiye ediyorlar. Bu yakmali/suya atmali olan degil. 
Saklamali/gommeli olan.
Dolayisi ile acik alanda yazin yazabildiginiz kadar. Sonra saklayin veya gomun.

Illa o saatte yapmak zorunda degilsiniz. Sonrasinda da olur. Ama 24 saati gecirmemekte bence fayda var.

Cadilarin sitesinde bircok kadin dogada ciplak sekilde rituel yapacakmis. Siz yapin diye degil, bilin diye soyluyorum.

Oneriler sunlar;
Ritueli yapacaginiz alani ve kendinizi tercihan adacayi ile yaptiginiz tutsu cubuklari ile tutsuleyin (bkz:smudge stick)
Illa ki mum yakin (bu icimizdeki ruhu temsil edermis)
Yine suya atabilen atsin diye, suda kolay eriyebilecek ve kirmizi kursun kalemle (kirmizi sureci hizlandirir ve kursun kalem dogal kalem)
Yeniay saatine niyet ederek ve butunun hayri icin hayatiniza almak istediginiz tum yenilikleri yazin.
Yeni es, yeni sevgili, yeni ev, yeni araba, yeni is...
En sonuna da 3 kere tesekkur etmeyi unutmayin.

Ben bir kere yeni isletme muduru istemistim. 2 hafta sonra oldu vallaha :)

Bu seferki niyetlerim belli. Gerceklestiginde buradan ilan ederim. Uzerinde dusunmeme gerek yok.

Bir uyari yapayim; merkur retrosu bitmeden dis gorunusunuze mudahale etmeyin. Yani yeni bir meme, yeni bir dudak, yeni bir kas isteyin evet ama yaptirma isini sanirim 21 mayisa kadar yaptirmayin. Sonuclar istediginiz gibi olmayabilir.

Baska neler yapilabilir diye aratabilirsiniz. Benimki hap bilgiler.

Onemli olan bu yeniay ile Demeter'in uyandigini hissedebilmek, o enerjiyi almak ve yeni iyi seylere baslayabilmek.
Rituelde sahip olmak istediginiz seyleri ne kadar basarili sekilde hayal ederseniz o kadar yakin ve net olacaktir. O yuzden yazdiklarinizi uc kere okuyun bence.

Hadi adil bir ulke icin!

Bir de Hidirellez geliyor! Iciniz kiprasmiyor mu Allasen?

Sevgiler,
J.

19 comments:

  1. İşte bu! Ellerin dert görmesin.
    ltg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok heyecanligim T!
      Senin de yöreen dert gormesin :))

      Delete
  2. Vallahi içim umutla doldu! :) Acayip bir moddayım kaç zamandır; karamsar, yorgun, bitkin... Bir atalet var üstümde. Gitsin istiyorum. Nereden başlasam, ne yapsam derdindeydim. Yazınızı okuyunca bir içim aydınlandı! :)

    ReplyDelete
  3. Ya bir de okuduğum birkaç kaynakta 26 nisan diyordu. 26 mı 29 mu? Hangisi:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 26 yaa, duzelttim hemen.

      Ben de kiprasikim valla.

      Herkesin iyiligi icin iyi seyler olsun :)

      Delete
  4. Yapıcam ben, çocuklar delirtirse çıplak vaziyette evin arkasındaki ormana bile kaçarım yarın (tek başımayım da..)
    Ay hıdrelleze çok az kaldııııı <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eehehehe
      Sizin orda sorun olmaz ki!

      Hidirellez de cok heyecanli!

      Delete
  5. jardzy kamuyu bilgilendirme serisi devam ediyor, yaşasın!!
    bacım ben bugün tam yeni ay saatlerinde cilt bakımında olucam. hediye. o yüzden erteleyemiyorum. ama sonrasında keyif bitki çayımı içerken ritüel olup yağasım ve yazasım var. caiz midir?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onceden de yaptirdigin ve dramatik degisiklik degilse caizdir.

      Merkuru biliyorsun :)
      Geriye gidince biz de gitmis sayiliyoruz. Ben de killarimi aldim yeniay vesilesi ile.

      Delete
    2. hehe iyi etmişsin :)
      ben de bunu buldum bak: http://mooncircles.com/taurus-meditation-ceremonial-ritual-sacrifice-2/

      Delete
    3. Mailimi okudun mu?
      Bu meditasyonu yapiim. Spirit animalim disi siyah jaguar! Graaawwwlll

      Delete
    4. okudum da cevap bilem yazdım.
      dişi siyah jaguar nası bi karizmadır arkadaş!

      Delete
    5. Bir Saman dedi bana.
      Ozumuzde biriz hakikaten jaguarla. Kendi basina yasayan disi. <3

      Delete
  6. Yaaaa ben dün akşam yaptım ritüeli :(((

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olsun.
      Butunun hayri icin kabul olsun :))

      Delete
  7. E bak ben bugün gelebildim. Tarih bugüne kaymış. Gel de yapma şimdi:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hadi!
      Herkes mutlu olursa dunya da guzel olur.
      <3

      Delete
  8. hepisini yaptım; sadece kırmızı kalemle yazmadım. Küçük defterime aklıma geldikçe başlamak isteiğim şeyleri ve olmasını istediklerimi yazdım. Adaçayı iyi geldi. Mutfakta ve kendi odamda yaktım. Mum da kendi odamda...Neyin ne zaman iyi geleceği belli olmuyor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evet.
      Bir sonraki asama tas almak :))

      Delete