Thursday, April 13, 2017

Yine

Yine bunaldigim zamanlardayim.
Oturup baksan sorun yok ama ben mutsuzum.
Bazan diyorum yanlis is yapiyorum. E tamam. Baska en is yapicam? Yok.
Bazan diyorum yanlis insanlar var hayatimda. E tamam. Cikart onlari, yenisi daha beter giriyor hayatina.
Aslinda hakikaten bakinca bir derdim yok. Ne is yerinde ne de ozel hayatimda, ne de ikili iliskilerimde.

Oldugum yerde pireleniyorum.

Rahat batiyor yemin ederim.

Oysa hava isiniyor. Deniz kenarinda kiralik bir ev bulsam, hafta ici bile gitsem kalsam. Ya da hepsine bos verip, sadece h.sonlari otelde kalsam (cok daha ucuz yemin ederim).

Yaz geldi handiyse. Hakkaten ya, cts sabah cik. Pzr aksamustu don. Alisverisini de yaparsin yoldan. Yoksa sene icinde 3 ay ev kiralamak nedir. Zaten gidis gelis 3 saat. Arabayi da satacam.

Bunu dusunucem ve kendime guzel oteller bulucam. Sakin plajli otel araniyor.


14 comments:

  1. vallahi geçen de buna benzer bir yazı yazacaktım.Kendimi de dertlerim hakkında çok haklı görüyordum açıkçası. Hiçbir şey yetiştirememenin yanı sıra okuldaki mobbing falan filan diye diye kendimi temizliğe verdim. Sekiz'den on ikiye kadar. Sonra da okula süzüldüm ki nöbetçiydim. Sonra okulda geçen sene Türkçe dersi verdiğim Suriyeli öğrencim babam hasta, hep uyuyo, Erenköy'e gidip bazen yatıyo deyince adam gibi kendime acımanın da mümkün olmadığını gördüm. Bloga yazmadım ama yorum kısmına yazmış bulundum;affet!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Affetcek bir sey yok.

      Herkesin derdi kendine buyuk.
      Umarim biter o dertler

      Delete
  2. Tanıdığım kadarıyla sizi dünyayı gezmek ve hak eden insanlara iyilik yapmak mutlu ediyor.
    Eski yazılarınızdan birinde Cunda'da bir yetimhaneye gittiğinizi ve bunun ruhunuza çok iyi geldiğini hatırlıyorum.
    Uydurmuyorum inşallah :/
    Tekrarı belki işe yarar. Hazır yakınken.
    Ya da köpek seviyorsunuz biliyorum. Bir yavru düşündünüz mü?
    Belki de yurt dışına bir kaçamak?? Acayip bir yer? Çin mesela.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Keşke daha rahat yapabilecek kadar param olsa.
      Hakikaten Çin'de bir yetimhane falan mı açsam?! Aşevi açan bir kadın var ya!
      Evet, Cunda'daki yetimhane doğru.

      Ağladım, hoşuma gitti bu yorum. Yakın zamanda karar versem iyi olacak ama şu merkürdür, üranüstür bir gitsinler de :D
      Teşekkür ederim.

      Delete
  3. İyi fikir. Her hafta sonunun tatile çevirmek güzel olur. Hafta içine katlanmak daha kolay olur:)

    ReplyDelete
  4. ören baya sakin . sana yakındır diye tahmin ediyorum. bu arada rüyamda gördüm hayır çıkıyor.erdim mi pazar gece belli olur.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umarım ermişsindir, amin bin!

      Ören'i annem çok sever ve bilir. Olabilir! Dikili, Çeşme'den daha pahalı yaşamak için. Bir yer buldum aslında. Sizin de yanından geçip gittiğiniz bir yer!

      Delete
  5. Bu yazıyı okur okumaz Facebook'ta bir reklam çıktı karşıma Ege'deki ucuz tatil yerleri ile ilgili:) Her an reklamcılar tarafından sanal takipteyiz malum. Datça, Dalyan,Akbük,Göcek ve Çıralı önerilmiş.

    ReplyDelete
    Replies
    1. adsense :D

      Ama durumun ciddiyeti için ekşi'deki şu başlığı okumalısın.

      https://eksisozluk.com/facebookun-telefonlari-dinlemesi--5338108

      Delete
  6. Her haftasonu tatil fikri cok guzel geliyor kulaga. Umarim tum yazin huzurlu ve keyifli gecer Jardzycim.

    Sevgiler,
    M

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umarim hepimiz icin!
      Ulkeden gitsek mi kalsak mi once ona bakalim.

      Delete
    2. Buraya gel, huzurevi gibi ortam var ama %70lik Türklerden bunalabilirsin.. Ha bir de 3 gündür lapa lapa kar yayo.

      Delete