Monday, May 15, 2017

Balikesir

Gecen haftalarda sektorden bir arkadas aradi. Ben de camasir asiyordum. Cevap veremedim. Ben aradim arkasindan.
Neden gec acmisim, camasir asiyordum deyince, aaaa neeeddeeeen!

Of neyse. Anlattim. "Ya hemen gel bizimle calis". Biraz dinlenmek istedigimi soyledim. Dinlenmemeliymisim.
Cocugun kotu bir niyeti yok. Kendisini 5 senedir falan taniyorum. Bu sektore girdiginden beri benimle calismak istiyor. Fahri danismaniyim kendisinin mehehe.

Neyse, bana sektorun is pezevengi H'yi taniyip tanimadigimi sordu. Adamla 8 sene calistim. 1 sene ona bagli, 1 sene de Ank'da ayni ofiste. Birkac kere de denize girmisligimiz oldu. Ahahahaa
H su an onlarin sirkette.

Ay neyse. H is pezevengi olunca subat ayinda yolladigim ozgecmisimi IK'ya yollamis, bir suru yazismislar. Kizcagiz aradi sonra da tum yazismalari bana ileterek bugune randevu verdi. Merkur'e bagladim durumu. Ben gormemeliydim cunku yazilanlari.

Hmpfff

Bu sektorden cikmak istiyorum. Cok yiprandim. H zaten pek gonullu degildi. Onun da niyeti kotu degil. Elbette bir bildigi vardir. Yoksa ilk beni arardi zaten.
Yine de eski manitam is yerinde mudur olmus, "sakincasi olur mu?" diyor.

Yok yeaa dedim. Isi istemedigim icin. Ama reddetmedim de, cunku eski isyerimden arkadaslarimi oraya yonlendirebileyim diye. Bugun gittim eski manitayi goreyim diye ahahahaha

Ya iste Allaan sopasi yok. Telefonun yol gostericisi beni ana yolun diger tarafina atti. Aradim, cocugun tel cekmiyor. 15 dakika sonra bilmedigim bir numara aradi. Konum istedim. Izm-Canakkale yolunun oteki tarafina gectim.

Mulakati da cocuk yapicak ama yok.
Acil bir sorun olmus, gitmis. Bilmedigim numara bana ahirdan bozma is yerini gosterdi. Ben 15 senemi devirmisim bu sektorde bana amator sorular soruyor falan. Nerden bilsin. 
Sonra cocuk aradi nihayet. Telefonun cektigi bir yer bulmus. Sanirim direge falan cikti. Gelemeyecegini soyledi. Otelde kalir miymisim?
Evden cikarken hatta mesafeye bakmadan once planim buydu aslinda. Zaten tek basima tatil yapmak istiyordum. Iki gun once kucuk canta hazirlayayim diye dusunmustum. Sabah mesafeye bakinca sadece bikini, tokyo terlik aldim attim arabaya.
Mesafe 1 saat 10 dakika!

Eve donerim dedim. Yarin beni alacakmis, oyle dedi. Bir daha gitmek istemiyorum aslinda. 4 sene once 8 saat yol giden ben degilmisim gibi yoruldum ayol. 
Sabah sacimi kabartmayan sampuanla yikamis ustune taramisim. Kot pantolon giymekten son anda vaz gecmisim. Mulakat olmamis. Zaten orada calisasim yoktu.

Atladim araca, donuyorum. Donus cok kisa surdu yahu.
Ustelik durdum da.

Once bir Gömeç'te durdum. Fotograf cektim ama arka kamera kotu. Net cikmadi. 
Ataturk Kayalari'nda daglara soyleee bir baktim. Ataturk'u bir kere gormus biri bile benzetir. Muhtesem.

Sonra da giderken gordugum, gunlerdir yiyemedigim tostcuyu ararken bulamayinca, ilk gordugume girdim.
Sadece peynirli ayvalik tostuna 7 tele verdim!
Ici dolu olan ne kadar acaba!!!!

Baktim agaca motorsiklet bindirmisler. Te allaam derken mekanin adi motorcunun yeri imis. Cok yaratici. Tam giderken cilek topla dedi amca. Dikili'nin cilegi muhtesemdir. Ondan mi dedim. Sen bir kokla dedi. Aldim elime kap. Topluyorum ama bende ne ahlak varsa goz hakki bile koparmadim. Attim kaba. Ama nihayetinde sera. Pistim, kavruldum. Zaten benim cilekcim yolumun uzerinde. Az biraz toplayip, terler burnumdan damlamadan kasaya dondum.
Hmm karadut surubu, gul receli, sakiz receli ve tanesi 1 tlye organik yumurta. 
Adam bildigin yol ustunde rendeliyor durani.
Istemem dedim yine de verdi yumurta. 6 tane aldim. Arkadaslarim gelince yedircem seve seve. Ayrica tavuklardan biri ben oturur oturmaz gelip beni gagaladi. Hayvan!

Ben sakiz ve gul receli ile yetindim. Karadutu da baska musterilere sov yaparken yanci oldugum icin ikram etti. Sifa niyetine ictim.

Benim cilekci kapatmis zaten.
Eve geldim ama yorulmusum.

Yarin tekrar mi gitcem yea! Cocuk "ben gelir alirim seni" dedi de, bu firma epey fakir gorunuyor. Belki giderim. 

Simdi camasir asip, biraz uyuklamak istiyorum. Bu hayattan nasil vazgeccem aceba!?

7 comments:

  1. Çileğe kadar okudum, çilekte heyecanlandım bak.. Tanesi 1 Tl'den 6 Tl, 2 euro eder, ucuz.. Evropa daha kazık demek ki. Tatildeysen çık gel, 1'inde beraber döneriz çoluk çorba izmir..

    ReplyDelete
    Replies
    1. En son aldigim vize 6 gunluktu.
      Bu sefer vermezler ble :))
      Keske gelebilsem ama ev hayati cok guzel. Iki gunde bir bir kosturma oluyor. Bitse de ben de aylakliktan sikilsam..
      Cilek tarlalari toplamaya acik. Bu sefer goruselim lutfen. Maya'ya sitenin havuzu var desem, kafalarim bence :D

      Delete
  2. Yaşlanmışsın sen 1 saatlik yolmuş peh! Şaka şaka hafta sonu 48 saat masanın 3 metre uzağına gitmedim, gerçi ev o kadar ya. Evde vakit geçirmek film kitap aylaklık bana da çok güzel geliyor.
    Ölç biç bakalım işi. İsediğin zaman çok zorlanmayacaksan, dinlensen, hani yapmak istemiyor da diyorsun, kendinimi dinlesen biraz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Benim ev de kucucuk 😃 Ve yarim saatte tertemiz olabiliyor.
      Evden asiri keyif aliyorum, cok sakincali. Hedefim hazirana kadar is aramamak.
      Ayrica calismak istemiyorum o sirkette. Olmasi icin hicbir cabam yok.

      Delete
  3. Bu arada, ömrümüzün baharı şarkısını dinledim de şimdi; nakaratı duyunca hatırladım ne kadar sevdiğimi: "bil ki gül yüzlü yar sana aşık olmuşum neyleyim" :-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. 😍😍😍
      La li la li lii
      la li la li li la li la li li ll laaaa

      Delete
  4. Sevmediğin işi yapmama lüksün varsa bırak dağınık kalsın:) Çalışan insanların içinde bir biyolojik saat var bence ve o çaldığında bir işe girişmek isteyeceksin zaten.

    ReplyDelete