Friday, June 9, 2017

Dolunayda Kudurmak

I Bugun dolunay ve ben yerimde duramayip, yine bitki aldim. Dun geldiler. Evet iki kardes aldim bu sefer.
Yatak odasina aldim. Feng shui'ye gore, yatak odasinda her sey cift olmalidir. O yuzden iki tane. Hmm evet daha komodinleri almadim. O yuzden yerdeler simdilik.

Ancak usttekinin yapragi yarilmisti geldiginde. Soktan olurmus ama bence paketten. Pet bir cubukla yaprak arkasindan sabitlemeye calistim. Olmadi. Yaprak yuzeyinden yaptim simdi. O da pek umutlu degil.

Napmam gerekiyor bilen var mi? Keseyim mi, birakayim mi?

Yeniayda dipteki yapraklarla cogaltmayi planliyorum. Cogalsinlarr! Kudurmam bu yuzden.

Bugun dolunay var, aksam ustu dort gibi. Sevmediginiz huylarinizi, duygularinizi, dusuncelerinizi, aliskanliklarinizi vb dusunup, size gercekten hizmet etmediklerini fark ettiginizde, tesekkurler, artik sana ihtiyacim yok ancak senden ogrendim diyerek kirmizi kalemle yazin ve yakin. Aslinda amac onlara ihtiyaciniz olmadigini fark etmek.

Suyu tuvalete dokmeyin ama. Batilin da bir sayginligi var :))

Dun ben bir reiki sifa seansina katildim. Bu tur konularda cok hassasim ancak bunda icim disima cikti. Kardesimin esi de reikici bir seydi. Yarin detay ogrenip, icimdeki kalan gazi cikarttirabilirim. Ay evet, bu reiki bende gaz cikarttiriyor. Annanemin kursun dokerken yaptigi gibi :D

Hepimize sifa olsun!

9 comments:

  1. Böyle şeylere hiç ilgim olmamıştır. Bir felsefeye bir düşünceye inanıp, gereklerini yerine getirseydim belki rahatlardım.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben senelerdir arayistayim. Bu bir din degil. Bekledigim sihirli degnek benmisim :) o yuzden deniyorum. Ise yararsa devam ediyorum.
      Deneyince ne zarari olabilir ki?

      Delete
  2. O yaprak gitmiş artık, hiç uğraşma. Kes gitsin. Boşuna gücünü almasın çiçeğin.
    Yatak odasında çiçek olmaz, oksijeni tüketir diye biliyorum. Ama bunun da reiki ile ilgisi vardır belkims :))
    Şifa olsun!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eve donunce kopartayim hemen. Yaprak yeni ve cok guzel aslinda.

      Bitkilerin cikardigi co2 orani %2 mi 5 mi neymis.

      Oksijen ureten pasa kilicindan sonra nasa'nin havayi temizleyen bitkiler aciklamasinda kaucuk yer aliyor.

      Hepimize sifa olsun <3

      Delete
  3. Gule gule yasasinlar yeni evlerinde. Dolunayi kacirmiyim bu aksam. Sagol hatirlattigin icin.
    M

    ReplyDelete
  4. Feng Shui' de yatak odasında her şey iki tane olacak diye bir şey yok :) Aman haaa.. benden söylemesi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Benimki bagua haritasina gore uygun yerde.

      Delete
  5. Kauçuk oo güzel.. yalnız yerini sevdi mi hayvan gibi olur onlar yakında saksı değiştirebilirsiniz.
    Yatak odasında herşey iki tane mi olmalı? Nasıl yani şimdi gidip bi tane daha mı koca alman lazım O_o iihh bu kuralı sevemedim :))

    ReplyDelete