Sunday, July 30, 2017

Benle beraber bitkilerde de bir degisiklikler oldu. Dondugumde sirnasik ve kurdela yavasca uruyorlardi.
Son iki gunde fark ettiklerim sunlar;

Asparagusun yeni yapraklari gorulebiliyor. Son iki gundur dipten sulamanin yani sira yapraklara da su puskurtuyorum. 
Kurdela ve sirnasikin bebekleri, sirnasik ikiz dogurdu <3
Arkadaki Çin parasi.
Artik Çinsel seyler bana gelmeye devam etse de, ben Çin'e gitsem diyorum?! Isyaaaannn!
Inci taneleri ve yanindaki sukulent. Buyuturseniz daha rahat gorunur. 
En surprizlisi de asagidaki! Sabah fark ettim.
Uye oldugum sukulent gruplarinda elalem catir catir bu tur yavrulari masaya koyuyor. Ben kenarda burusmus olmus yapraklarima bakiyordum. Demek ki neymis, duseni bir kenara birakip arkama bakmayacakmisim. Ben de sukulent anasi sayilirim, digerleri teyzelik gibi...
Gülcügum eski haline dondu. Gunesin alnindan alinca....
Leylakcim biraz agir ama oluyor. Eylulde leylak isterim yavrucugum senden.
Jade de yaprak cikarmis. Iki gun once esefle kinamistim kendisini. Arkadakileri de daha once saymadim diye cektim koydum. Buyumelerine, serpilmelerine sahit olmak ne hos degil mi? Hostes cicegi aldigimda iki yaprakti misal.


Yav cok seyler oluyor. Ama yazamiyorum. Yazmam icin en basa donmem lazim. Bazilari da ozel yaagggni.
Burda her sey asayis berkemal. Bunu bilmeniz yeterli olur sanki.
Ben simdi camasir asip, karsiki daga gidecegim. Dere geciyormus oradan. Bi bakip geleyim kurumadiysa..
Sevgiler, bahtiyarlar..
J.






6 comments:

  1. O boncuk boncuk şeylerde ne? Bokumda boncuk arama al bunu dik diye bu tip insanlara armağan edilebilir. Ay bir de zeki Müren balonu! Diye bı çiçek vardı ki ismini ilk duyduğumda kopmuştum gülmekten..

    Orkide yetiştirmek istiyorum ben. Sanki onu yetistirebilirsem ben oldum diyeceğim. Bakalım..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onlarin bir kismi boncuk ve hepsi yari degerli tas. Benim altarima aitler. Kutsallar yani, kimseye vermem. Hatta dokunmak bile dogru degil :)

      Orkide sandigin gibi zor degil. Benim ailemin diger fertleri bu konuda usta.

      Delete
  2. Ay negzeller, hepsi harika bu bitkilerin. Insan kendini kaptirinca bayaa gidiyor bu iste. Kendimden biliyorum :))
    Bitki analigi cok yakismistir sana.
    Muck muck.
    M

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooh bitki kralicesi!
      Opuyorum cok!
      Cok tatlisin.

      Delete
  3. Sevgili Jardzy,
    Gizemli postlar yazıyorsunuz:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eheheh
      Agustos ortasinda bisi var. Ondan sonra sana tavsiye edecegim.

      Delete