Monday, July 24, 2017

BodrEm

Cunku deprem, cunku ben Bodrum.
Gecen persembe gittim. Ikinci gece oldu deprem. Tam da basimi yastiga koymustum.
O nasil bir güç, o nasil bir kudret.
Toprak Anne dune kadar bizi sarsmaya devam etti. Bugun de olduysa, kacirdim. Muhtesemdi. Doga karisinda kendimi ve gucumu gordum. Cok etkilendim. 

Depreme alisik bir Izmir buyutmesi olarak, boyle bir sarsinti yasadigimi hatirlamiyorum.

Yine de, yataktan kalkmadim iyi mi!
Arkadaslar arabada yatmis, bazilari bahcede. Ben tum gece yataktaydim. Uyuyamadim ancak yataktan da cikmadim.
Iste boyle bir teslimiyet ahahah ne guzel sakladim götgevsekligimi. 

Guzel haber, sihirli degnegimi buldum. Arkama kacmis ahahahah
Icimden cikardim. Temizligi bir sure daha devam edecek. 

Bu surecte hayatimdaki negatiflikler azalacak. Belki ben bazilari ile gorusmeyi kesecegim, belki onlar kendileri gidecek.
Artik kimsenin kusmugunu uzerime alamayacagim. Dert dinleyen arkadasiniz ben degilim artik ahaha
Bloglardaki olumsuz yazilari da, anlar anlamaz kesebilirim. Dedigim gibi bu bir surec. Siz de degisecekseniz, hayatimda kalabilirsiniz.

Bugun Bodrum merkeze gittik. Donusteki planimi yerine getirmedim. Cunku yol cok uzuyordu ve ben epey oyalandim arkadaslarla. Bitkilerimi de merak ettigim icin dogrudan eve geldim.

Simdi de, bir dus alip yatagima yatacagim.

Umarim siz de benim gibi degneklerinizi bulursunuz.
Icinizde borcum olan, bana borcu olan kim varsa lutfen hesaplasalim. Bu benim icin cok onemli.

Bahtiyarim. 
Sevgiler, bahtiyarlar dbsjhbadsdshaksshgsk
J.

10 comments:

  1. Ben kalayım hayatında ne olur, söz valla olumlu olucam söz!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sevgili Ö.A., o isler kendiliginden oluyor. Sana cevap yazarken bir veda maili aldim misal.
      Sevincten kalbim patlayacak!

      Delete
  2. Yarın güzel şeyler oluyormuş gökyüzünde... Artık ne oluyor bilemiyorum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Her sey cok guzel oluyor, oldu bile.
      Yeni ay ile basladi ama benimki 6 temmuzda basladi. Derimi attim. Soyut ve somut olarak. Bugun hamama gideyim, ah evet. Bunu yapmaliyim.

      Delete
  3. Dilerim arayan herkes ihtiyacı olan değneğib bulsun Jardzycim.Soyut olarak anlattığın şeyler bana hep çok yakın geliyor.Öyle valla :) Bir de çiçekler için,a101'lerde satılan topraklar var.Onları karıştırınca daha çok seviyorlar ortamlarını.Sarılırım :) Mümine Mert

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaradanin yardimi ile bulurlar. Belki vakitleri gelmemistir.
      Torf var bende. Gubre, bahce torpagi ve torfu karistiyorum. Dun kustum cicegi aldim. Arabada cok sallandiig icin bugun dikmedim. Yarin.
      Ben de cok sarilirim. Sevgiler,

      Delete
  4. Deprem icin cook gecmis olsun Jarzycim. Kararin da eminim cok dogru. Yalniz o veda mailleri ne isabetli oluyor, nasil guzel geliyor. Hadi bakalim iyi temizlikler.
    Optum,
    Degnegini Kaybetmis M
    PS: Du bi bakayim benimki de benim arkamda miymis :-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. En temel hesap iki saat sonra kapanacak. Kalbim patliyor ama sabrediyorum.
      Degnegini bul ve cikar yerinden :))
      Deprem muhtesemdi.
      Umarim cabucak bulursun <3

      Delete
  5. haftanın anahtar kelimesi teslimiyet olsun mu?
    ay lav yu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olsun.
      Mi tuu furom di batim ov ma hart!

      Delete