Sunday, July 16, 2017

Cehennem Çiçegi | Alper Canigüz

Ahahahaha
Dun plajda basladim ve bitirdim. Iki arkadasimi tanistirdim dun. O yuzden muhabbetlerinden siyrilmam daha iyi olacakti.
Onceki kitaplarini okumamdim ama siraya aldim. Kardesimin kutuphanesinden hep bunlar.

En cok tekrarlanan kelime herhalde Eee? idi. Onu ayrica sevdim. Bilmeyenler icin blogun basligiydi bir ara "Eee?"

Cok tavsiye ediyorum.
Diger okuduklarimi da yazacagim ama bunun yerinozel diye kuleye eklemek istemedim. Alper Kamu'nun hastasi oldum.

9 comments:

  1. bloğun başlığı hala Eee? :)
    ben de okuyup beğenmiştim, acayip bir kitap alışılmışın dışında :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay evet hala oyleymis.
      Ben sayfadan silince, hepsi gitti sanmistim.

      Eee? Diger kitaplari da guzel mi? :D

      Delete
    2. İlahi Jardzy. Bloğun başlığı... :) Çok güldüm.

      Delete
    3. Gulduysen ok, ama dalga gecersen seni oldururum ahahahhaa

      Delete
    4. Diğer kitaplarını henüz okumadım :)

      Delete
  2. Diğer kitapları da şahane. Hemen başka bir tavsiye. Murat Menteş'i de oku. Dublorün Dilemması ile başla mutlaka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oleyz!
      Ya o kitap senelerce Ank'daki kitaplokta durdu, okumamistim. Alperlerden sonra ona da bakayim. Tesekkurler

      Delete
  3. Hım hep görüp ama bir türlü alıp okuyamadigim okumayı erteledigim belki de daha okuma nasibinin tamamlanmadığı bir yazar Alper kamu.
    Hah bir de not; çok seviyorum yazılarını okumayı. Kendimce bir ses seçtim sana kafamda o sesinle okuyorum yazdıklarını. .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yegenim gibi cevap vereyim "cok eglenceliiiiiiii"
      Sesim cok cirtlak. Senelerdir diksiyon kursuna gitmeyi isterim. Hatta online bir kursa bile yazilmistim ahahahha. Dosyalari indirdim, sertifikayi da mail attilar.
      Belki de kursa gitmeliyim! Cok tatlisin, sagol.

      Delete