Wednesday, July 12, 2017

Kabuk Adam | Asli Erdogan

Hmpppf

Uzun zamandir boyle hos bir kitap okumamistim diyebilirim diye dusunurken Sezgin Kaygusuz'un Lucky'si geldi aklima.
Ancak bu farkli bir kitap.
Bu kadinin hayatini hic merak etmemis, okumamistim. Meger ben kendisiymisim.
Daha kitabi okumaya baslamadan kendimle ortak nokta bulmustum. Kitap icindeki bircok noktada da bulustuk.
Hayatimizdaki tehlikeler, keyif almadigimiz islerimiz, insanlar, benim aidiyetsizlik diye adlandirdigim onun "egreti"lik dedigi durum.

Cok etkilendim. 2-3 saatte bitirdim. Bakmadim saate aslinda.

Sukulentler de yeni, bugun aldim :D Cogzel di mi?
Inci taneleri ve asparagus <3

Dogurmus bir blogger gibi, hayatima girmis bebek benzeri, bitkilerimi anlatiyorum. Bunalttim belki de ancak yoklugumda cok kitap okudum (yazicam) cok da yer gezdim. Benjamin ile, (yazicam).

Eski fotograflara baktikca, hayatimda keyif aldigim seyleri kafamda listeledim. Yazsam da kagitlari kaybediyorum. Kucuk odayi calisma odasi yapmak istiyorum. Misafir icin sisme yatak alicam.

Neyse, iste o oeyif aldigim seyleri tekrar yapmaya basladim.

Yaaggnniii The Real Jardzy is Back!
Dönüyorum kendime!

Cok sevgiler,
J.

6 comments:

  1. Ne guzel yazmissin donuyorum kendime diye. Ben de kendime bir mesaj gibi aldim.
    Ayrica ben kendi adima sIkIlmadigimi soyleyebilirim bitkilerini anlatmandan. Kitap listesini de merakla bekliyorum.
    Plants rock!
    M

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dunyayi donusturuyoruz bu kendimize donmeklerimizle.
      4 gundur evde yoktum. Naneler ölmüs, hostes cicegi de bayilmis. First aid yaptim bakalim.
      Evde misafir var, ilk firsatta yine tuhaf hikayelerimle ve Benjamin'le karsinizdayiz.
      <3

      Delete
  2. bu ruhu çok seviyorum işte. mutluluk kokuyor.
    ve merak ettim; şişme yataklar, uyutuyor mu harbi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hadi hayirlisi.
      Ben yatmadigim icin bilmiyorum ve ayrica benim sorunum degil ahahaha
      Yatan dusunsun! :)

      Delete
  3. Ben yatmıştım, bir arkadaşlarda vardı. Gayet rahat:-)
    Aslı Erdoğan iyidir. Ben Radikal'deki köşe yazılarından sever tanırdım. O zamanlar ne cesur kadın derdim.
    Mutlu olmana sevindim.:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)))

      Surekli karsima cikan kisiler ve seylere daha dikkatli bakacagim artik.
      <3

      Delete