Tuesday, August 8, 2017

40 yapti

Dun aksam caanim B aradi ve hemen birseyler planladi. Aksam 9 gibi bir arkadas beni aldi ve ilce merkezine indik.

Sevgili C bana ay tutulmasi hakkinda mesaj atmadan once bir haber aldim. Aslinda bilmedigim, yeni veya kotu bir haber degildi. Ama duyar duymaz kalp carpintisi basladi. Saniyede iki kere. Gece nese icinde gecti ve kalbim sakinlesmedi.
Bir ara masaya uc mumlu bir pasta bile geldi. Cok guzel bir aksamdi.
Ben haric herkes is sahibi oldugu icin 12 gibi eve dondum ben. Gece 1de kalbim hala horon vuruyordu. Yeni ogrendigim numaralari yaptim, gecmedi. En son Jaguarla iletisime gecip, beni sakinlestirmesini ve cozumu ruyamda gostermesini istedim. Uyumusum. Ruyami hala hatirlamiyorum.

Sabah yediye dogru uyandim. Telafi icin uykuya devam etmek istedim ama kalp devam tik tik atmaya. 
Ona yaz, buna yaz derken (benim kafa yazarak daha iyi calisiyor) kalktim ve meditasyonumda aglamaya basladim. Zaten her sabah gozyasi dokuyorum sifayla ama bu bildigin aglamakti dostum.
Sonra bana bir husu, bir huzur geldi ammann uzerime bin afiyet.
Ve dunyayi degistirme gucu. Bir anda ilcede ormana girmeden 40 kaplan gucune eristim.

Ziyadesi ile mukemmel bir his.

Yas gunumdeki tutulma vs derken bircok sey ayni anda patladi. Sabah danismanimi uyandirmayayim diye onun aramasini bekledim.
Aradiginda kimse kusura bakmasin, aidiyet hissediyorum. Kadin zaten benim aynam. O yuzden danismanim. 
Tak tak seyler soyluyor, benim kafamda ampuller patliyor o bilgiden!
Danismanimla 40 dakika konusmusuz, simdi baktim ve icimden anirarak guldum.

Cunku telefonu kapattiktan sonra 40 neyi simgeliyor acaba diye dusunup, googlea danismistim.

Blogda link veremiyorum ama ekran goruntusu aldim. Ilki vikipedyadan. Nasil girilebildigini de gormus oldunuz ;) 

Sonra bir de derli toplu deyislerin oldugu bir makale var, 12 sayfa zaten. Bulup okumak kolay.
Ben ilk aramayi ingiliççe yaptim. Incil'deki 40 sayisi, Misir'da ve Saman inancinda olunun bedenini 40 gunde terk etmesi ve bizim kirk cikarmalarimiz vs. o kadar cok bilgi var ki.

Neticede, 40 hazirlanma, arinma, temizlenme, olgunlasma ve yeni bir hayata baslamayi simgeliyormus.
Cogunda da sipirituel yukselme.
Anne karninda 40 hafta kalmamiz, peygamberlerin 40 yasinda peygamber olmasi, Tufan'in kirk gun surmesi... O kadar cok ki sureci ifade eden.
Her seyi bastan okumak istiyorum!

Kalbim yine hareketlendi ama bu sefer heyecandan. Cok guzel gunler gorecegiz. Korktugunuzda hemen korktugunuz seyin tersini hayal edin. Gerceklesmis gibi durumun icine girin. En kotu "iptal" deyin.
Ayrica, iyi bir seyler olmus ve artmasini istiyorsak "sukurler olsun"; var olan bir durumu sabit tutmak icin de "hamd olsun" demeliymisiz.
Klanimi buldum ve girdim. Etrafimda boyle insanlar var artik.
Ehehe

Son bir sozum olacak annelere.
Asik oldugunuzda acikiyor musunuz? 
Insan aslinda yiyeceksiz hayatini surdurebiliyor. Bu da asikken acikmamakla alakali. Dervislere, Mevlana'ya, Sems Tebrizi'ye veya Cemal Nur Sargit'a bakin. Tum bu insanlarin icinde ask var ve tum bunlar bizim gibi en az 3 ogun yemek yemiyorlar.
Cunku askin ne oldugunu cozmusler. Yaradanin kendilerindeki yansimasini seviyorlar. 

Eee?
 
Cocuklar hakikaten bir nevi "tabula rasa". Ask, sevgi kodlari ile yuklenmis sekilde doguyorlar. Dolayisi ile acikmayan cocuga zorla yemek yedirmeyin. Bedeninin tum kimyasini bozmayin. Ihtiyaci varsa gelir ister zaten.

Yine nerden nereye geldin J!

Yeniden dogusumuz kutlu olsun! Dunya yemyesil, adil, huzurlu ve berektli olsun!
Amin bin


10 comments:

  1. Canım Jardzycim,
    Dünya yemyeşil,adil,huzurlu ve bereketli olsun! Nice güzel yaşlara...
    Mümine Mert

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkurler. Dun Aslan Kapisi acilmis ve tum dileklerimiz olurmus ve surec devam ediyormus.
      Dolayisi ile bu da dilekten sayilip, guce eklenmistir!
      Sevgiler
      <3

      Delete
  2. Bir solukta okudum. Bak bugün de tesadüfen karşımıza çıkan her 12 rakamı, 4 element ve 7 yön temel enerjilerine bağlantıyı simgeliyormuş. Ve yazında iki kere gördüğüm 12 rakamı birden bu bilgiyi aklıma getirdi.
    40 iyidir, musmutlu yıllar dilerim...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Her sayinin bir manasi var. Ben 22ciyim. Dun de yeni bir sayfa kesfettim. Kadin her sembolu calismis.
      Hepimiz mutlu yasayalim her daim.
      Sevgiler,
      <3

      Delete
  3. Ya yazdıklarını okudukça iyi ki bulmuşum seni diyorum. Hepsini tâ ilk posta kadar gidip okudum, biliyorsun. Yine de hâlâ beni şaşırtıyorsun.

    40 yaşın bir dönemeç olduğuna inanmazdım ama benim için de oldu.

    Herkesin Kaf dağına giden bir yolu var, sen de kendininkini buluyorsun.
    ltg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne guzel. Bendeki degisimi en net gorenlerdensin yani :)
      Derimdeki bocek sokuntulari direnc gosterdigime isaretmis bakalim calisiyorum.
      Dun sahip oldugum kudrete bugun de sahip olmak istiyorum.
      Sevgiler,
      <3

      Delete
  4. Harika ötesi geçecek uuupuzun yıllar olsun önünde... ✨🙌💖

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkurler, hepimizin ❤️😍

      Delete
  5. Sana mesaj atmışım ama doğum günün olduğunu bilmeden.. Bu çok daha güzel gibime geldi, doğumgününde seni düşünmüşüm gerçekten de bilmeden.. Ama yine de özür diler, geç de olsa kutlamalarımı da eklerim: çok mutlu ol bu sene..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hic sorun degil. Ben seni biliyorum. Canimsin. Tesekkur ederim. Umarim sen de bu tarafa gecersin, if you know what I mean :) <3

      Delete