Monday, August 7, 2017

41

Bugun ogle itibari ile 41 yasima giriyorum.
Aksam saatlerinde Aslan burcunda ay tutulmasi var. Gokyuzu epeydir karisikti, daha da karisiyor.
Ama ben her seyin guzel olacagina inaniyorum.
Her zaman 40imdan sonra hayatimin degisecegine inanmistim. Al bak bitmek uzere. Hadi bekliyorum.
Gecen gun benden epey once isi birakan bir arkadasimla bulustum. Onu arar, aklimca iyilik yaparak is bulup bulmadigini sorardim. Bulusmadan once ortak bir tanidigimiz arayarak is bulup bulmadigimi sorunca, rahatsiz oldugumu kendime itiraf ettim. Sebebini bilmeden.
Sonra arkadasim gelince sordum. Onu aradigimda rahatsiz olup olmadigini. Kafasini salladi. :D
Ozurler diledim. Guldu neyse ki!

Merak edenler icin soyleyeyim; is aramiyorum!
Eski is hayatimi ve mesleklerimden birini arkamda biraktim.
Bitti o çeptir. Gelsin yeni firsatlar, baglar, bahceler...

Bir takim insanlari hayatimdan cikardim. Bir kismini fb'tan temizledim. Hic gorusmedigim insanlar onlar. Bir kismi operator, cogu eski is yerimden, bazilari kendileri bile degil. Esleri yonetiyor hesaplari. Sildim gectim. Tum siyasi partileri takip ediyordum. Biraktim. 
Ama daha kotu oldu. Simdi ortaokul arkadasim baskasinin postunu begendigi icin, kimler hamile, kimler asik suratla "hayatimin aski ile..." kandirik post yayinlamis onlar gorunuyor. En iyisi hic girmemek. Kapatinca da bazi kimseler, "ay sen beni sildin diye dusundum" diyerek mesaj atiyorlar. Bakiyorsun o silmis falan. Sorun yok, yemin ederim. Gidebilirsin feedimden.

En sinir bozucu olan da, yas gunu kutlama baskisi :))
Siz de o baskiyi burdan hissetmeyin lutfen. Burdan bana kutlama yapmak yerine bir cocuk sevindirin, kendinizi sevindirin ne bileyim.
Ben kendime gani gani hediye aldim. Yikayip, utuleyip giyecegim. 
Sonra bakiiin ne giydiiim postu yaparim belki <3 
Sevgiler, bahtiyarliklar..

14 comments:

  1. Nice yıllara olsun.. kendimi sevindrdim isteğin üzerine kitap aldım kan ve gül Alper caniguz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olsun :)
      Cok sevindim valla. Gulerek oku. Tesekkur ederim. Sevgiler, J.

      Delete
  2. Yeni yaşınız size mutluluk ve sağlık getirsin, benim en sevdiğim yaştı 41. Hani '41 kere Maşallah' varya :)))) işte o sebep...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Beklentim o yonde. Hepimize mutluluk ve saglik getirsin. Her yer yemyesil olsun. Cok tesekkurler! Sevgiyle, J.

      Delete
  3. Jardzyyyy demek aslan burcuymuşsun! Yakışır. İstemesen de ben kutlamak istiyorum, çünkü mecbur hissetmiyorum kendimi. Doğum günün kutlu olsun!!!! Nice nice senelerin olsun, dolu dolu neşe içinde.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aiiyy tesekkur ederim. Cin burcum da Ejderha 🐉
      I've got the power!
      Hayatimiz harika olsun! Dunya yemyseil, adil ve sevgi dolu olsun!

      Delete
  4. Ay doğum günü gibisi var mı? Bir acayip gündür. Gittikçe daha da acayip olur. Sevinecek misin, üzülecek misin, bilemezsin. Patlasan mı, içine mi çöksen? Karışık duygular.
    Ben mutluyum bugün. Çocukları da sevindirdim. Onun için rahat rahat yazıyorum. Sen de mutlu ol, iyi ki doğdun.
    ltg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay gunduz cok sakindi. Ama dolunayiydi, tutulmaydi ve Jaguar, uzerine ergenlik! 40 yas 0-6ya denkmis. Sonrasinda beklenmedik bir haber ile tam ergen oldum. Ama cok guzel bir aksamdi. Cinlim gelemedi ama cok guzeldi ya.
      Ben de cok mutlu oldum. Cocuklari sevindirdigin ve mutlu oldugun icin daha da mutlu oldum. Cok acayipim bugun T. Her seye hakim ve sahibim duygusundayim. Bugun dunyayi degistirmezsem ne zaman degistirebilirim!?
      Tesekkur ederim 🌸 Iyi ki varsin

      Delete
  5. Sevgili Jardzy,
    iyi ki doğmuşsun. Mutlu yaşlar dilerim. Senin isteğin üzerine ben de kendime bir iyilik yapıp çok iyi davranmak istiyorum. Bir arkadaşımın hayatı kırkından sonra radikal bir şekilde iyi yönde değişti. Bana diyor ki kırkta keramet var. İnşallah! Hepimiz için olsun.Selamlar sevgiler

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sevgili Blueagenda,
      Cok tesekkur ederim. Hakikaten fantastik! Bence hepimiz icin iyi olacak.
      Cok sevgiler :)))

      Delete
  6. Aşağıya okumayı çok sevdiğim bir şiirin linkini bırakmak istedim. Son dizesine dikkat.

    http://mabelard.blogspot.com.tr/2017/02/veda-ustune.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Birkac kere okudum ve agladim. Cok guzelmis.
      Dun yaptim vedayi. Bugun fisek gibiyim!
      Sevgiler, tesekkur ederim.

      Delete
  7. Iiyki dogduuun Jardzyyyyy. Dogum gunun iki gun gec olsa da kutlu olsun. Iyi yapmissin kendine bol hediye almakla.
    Ben de liseden beri yaparim. Yilbaslarinda ve dogum gunlerimde hep kendime hediye alirim <3
    Harika bir yas olsun.
    Seni cok cok open M.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kendine yeni bir hediye dah alsaydin benim hatrima ya da cocuklara :))
      Cok tesekkur ederim. Harika bir dunya olsun! Ben de oper, sarip sarmalarim.
      J.

      Delete